domingo, 4 de noviembre de 2012

We are back!










Dress: Second hand
Creepers: Underground
Shocks: Calcedonia

HEY!
Dios, ¡llevamos como un siglo sin actualizar! Al fin estamos de vuelta y bueno un poco bastante estresadas con el colegio y todo eso D:

Estas fotos la verdad es que son de principios de verano, cuando tenia el pelo rosa. Ahora mismo no lo tengo así, está rojo por arriba y las puntas rubias. No creo que me canse nunca de este color jajaja
Tenía que subir estas fotos porque este vestido se lo compré a Le Happy, que es mi diosa practicamente jajaja
Adoro su estilo y bueno me siento muy identificada con ella. Entrad en el enlace y quedaréis igual de fascinados que yo.

Volveremos a actualizar en nada así que estad atentos porque tenemos muchisimos outfits por compartir!

Zaloa xxxx

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEY!
God, we have been like one century without updating! 
But finally we return and a bit  stressed with the high school and that D: 

These photos are of the begginning of the summer, when I have pink hair. Right now I don't have it like that, it's red overhead and blond on the tops.  I never will get tired of this color hahaha.
I post these photos because I bought this dress from Le Happy, which is my goddess practically hahaha.
I love her style and I feel very identified with her. Enter the link and check her outfits.

We will return very soon so pay attention because we have a lot of outfits to share!

Zaloa xxxx

11 comentarios:

  1. Me encanta el vestido!! como siempre tan original!
    un kiss
    Rocío

    ResponderEliminar
  2. Great post! I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | TUMBLR

    ResponderEliminar
  3. Love your creepers and your Dip Dye. Will it last like forever til you cut your hair or is it going to fade away slowly, after x times of washing your hair? I also Dip Dyed my hair and thought, it will stay forever, cuz it said so but saddly it is all gone now
    xxlea ♥

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. My Dip Dye it's going to stay forever until I'll cut my hair =)

      Eliminar
  4. Great outfit and hair!
    Thanks for your visit,
    G.

    ResponderEliminar
  5. ¡Me encanta el look! Gracias por tu comentario. :)

    Burch.
    http://itstimetogetcrazy.blogspot.com

    ResponderEliminar